FANDOM

Gucio Toporek - Główny protagonista serii "Szkolne życie Gucia Toporka".

Wygląd

Gucio Toporek to średniego wzrostu chłopak. Jest szczupły. Ma krótkie, czarne, potargane włosy i ciemnogranatowe oczy. Ma typową i nudną twarz oraz typowy i nudny styl ubioru. Zazwyczaj nosi białe koszulki z krótkim rękawkiem oraz granatowe jeansy. Zazwyczaj ma na sobie swoje ulubione, zielone tenisówki.

Osobowość

Gucio Toporek praktycznie nie posiada żadnej osobowości. Jest typowym, grzecznym uczniem 3. klasy gimnazjum w Gdańsku. Jest trochę nieśmiały, całkiem miły, ale bardzo nudny. Nie wyróżnia się ani w nauce, ani w sporcie. Nie posiada żadnego hobby. Zazwyczaj po szkole albo się uczy, albo siedzi na youtubie, oglądając śmieszne filmiki, ewentualnie pisze ze znajomymi na facebooku. Jest tak typowy i mało interesujący, że to aż niesamowite.

Przeszłość

Gucio Toporek nie ma żadnej ciekawej, tragicznej lub jakiejkolwiek innej, która mogłaby kogokolwiek interesować przeszłości. Jest po prostu zwyczajny. Ma typową, polską rodzinę, należącą do klasy średniej. Do wieku 14 lat żył spokojnie w Warszawie, ale musiał się przeprowadzić do Gdańska i uczęszczać do 3. klasy kompletnie nieznanego mu gimnazjum bez żadnych jego znajomych.

Historia

Jeszcze nie ma żadnej hehe ^^

Gucio

GUCIO

Więcej z Fandomu

Losowa wiki